16 Şubat 2011 Çarşamba

dayanın gençler

Mantıklı bir Energizer ağ için oldukça ayrıntılı planı koyarak beri, ben o dalış değer bir şey sharing.Before ben içine olacağını düşündüm e-kağıt üzerinde ve aynı zamanda bu aşağıya tüm fikir edinmek için iyi bir fikir olduğunu düşündüm strateji, ben son bir ay içerisinde benim şimdiki Energizer kurulum benim deneyim ile görüşmek önemlidir ... Benim orijinal BE setup ben Steve aldığım 3 küme kullanan 3 yükler içerir. Bütün Web 2.0s yeterli olacağını düşündüm ben kurulum kendi WP bloglar herhangi vermedi. iki hafta içinde, tüm Wordpress.org ve Tumblr.com siteleri aşağı çekildi. Iki hafta sonra biz VOX de yararsız olduğunu bulmak. Bu 9 2.0 siteler zaten öldü. Ters Steve Xanga 1.3 O kullanabilirsiniz yaşıyor olduğumdan beri, küme paketleri Xanga hesapları dahil oldu. Ben damla besleme patlamalar aracılığıyla tüm küme siteleri koymak ve ücretsiz İndeksi / TrafficMystic tarafından aracı Ping tüm bu küme sitelere akan bazı meyve suları elde etmeye çalışmak için kullandık. Benim sitelerin en endeksli almak için yaklaşık 3-4 hafta sürdü ve şimdi hepsi bir ölçüde endekslidir. Ben de aradım sonraki şey bu web 2.0s benim mesajların çoğu aslında google index içine alıyorsanız nasıl. google bu sayfaları indeksleme değilse, o zaman ben onları çok fazla üzerlerine bağlantıları konusunda endişe göremiyorum. Şimdiye kadar, en yüksek endeksleme oranı ile site Blogger olduğunu. benim blogger özelliklerinin tüm endeksli mesajların çok yüksek% var, ve bu yüzden düzenli olarak taranan almak demektir. En iyi en kötü için sırasına göre, burada benim için en iyi endeksleme oranlarıyla sitelerdir, şimdiye kadar: Blogger LiveJournal Posterous TypePad Çarpmak Blogger kadar bunu öldürüyor. Üç orta neredeyse eşittir. Ben şu anda endeksli fazla 2 sayfa ile sahada çarpmak için başarısız. Steve göre, Xanga ben Xanga için Çarpma dışarı hastanesinden geçici görevle geldiğinizi olacağım yaklaşan strateji böylece için, iyi çalışıyor. Bu yüzden, burada ben çektiği sonuçlar şunlardır:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder